.

ALLAH; DEVLETE, MİLLETE VE ORDUMUZA ZEVAL VERMESİN

10 Temmuz 2016 Pazar

SAİD NURSİ: SURİYE İLE TÜRKİYE'Yİ BİRLEŞTİRMEK MECBURİYETİNDE KALACAĞIM

Said Nursi: Suriye ile Türkiye'yi birleştirmek mecburiyetinde kalacağım

Risale Haber-Haber Merkezi
Talebesi merhum Abdülkadir Badıllı anlatıyor:
İzin alıp ayrılmak için Bediüzzaman Said Nursi'nin huzuruna girdim. Gayet samimî bir alâka ile, "Sen her sabah yanımdasın. Bizim için ayrılık yoktur. Seni aynen Zübeyir gibi kabul etmişim" dedi.
Biraz sonra tayinat parasından bir miktar bana vermek için irade buyurdu. "Efendim! Benim param vardır" dedim. "Yok" dedi. "İnsan babasından para almaz mı?" Bin teşekkürü niyet ederek aldım, öptüm başıma koydum.
Ve bu defa, "Urfa taşıyla toprağıyla mübarektir. Urfa'ya gelmeyi çok düşünüyorum" dedi. "İlk fırsatta geleceğim inşaallah" buyurdu. 
Ben de, "Efendim! Zaten sizi götürmek için gelmiştim" dedim. "Evet" dedi. "Urfa'ya gelmeyi düşünüyorum. Fakat şimdi gelsem Suriye ile Türkiye'yi birleştirmek mecburiyetinde kalacağım, bu da şimdi olmaz" dedi.

6 yorum:

  1. * Türkiye ile Suriye birleşmek zorunda kalacak.
    Bu manada Mustafa Özcan'ın yakınlardaki yazısında bu manayı ifade eden hadis-i şerif konu edilmişti. Demek bu manada bir hadis var. Türkiyenin başına sardırılan Daiş belasını Türkiye müdahale ederek halledecek.
    Hatta Şia kaynaklarındaki haberlerde Türkler Cezireye inecek ibaresi de muhtemelen bu manaya işaret olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PYD, ESADI sattı, Rusya da PYDe desteği kesti. Yani Türkiye daiş e girecek ve Suriye de üst açmaya başlayan abd ile Rusya karşı karşıya gelecek. Biz de ABD yaninda olacağız. Yani Türkiye girip, ABD ile omuz omuza iş yapınca Rusya ile tartışma başlasın o zamandan 6 ay içinde Mehdi geliş vaktidir. Rusya Avrupa ve İngiltere saldırı hazırlığında buraya yazdım dursun.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Ruslarin Avrupa'ya saldiracagini bazi Allah dostlari belirttiler. Belirttiler de Ruslarin Avrupa'yi yokladigini goateriyor yani evet Ruslarin saldirisini yakinlasiyor gibi gozukuyor. Ama once avrupa'nin bizi dislamasi sozkonusu. Dislamalari da bizim Tam bagimsizligimizi kavusmamiz demek.

      Sil
  2. www.timeturk.com/nato-askerleri-irak-a-geri-donuyor/haber-198558

    YanıtlaSil
  3. Genelkurmay da fetocu subaylar komuta merkezini bastı. Vatandaş ve dusuk rutbe ve hatta yüksek rütbelileri yere yatirmislar darbe kalkisildi ama başarısız oldu. Başbakan izin vermeyeceğiz dedi.

    YanıtlaSil